Програма розвитку ООН в Україні

Трансформація ринку в напрямку енергоефективного освітлення

  • Українська
  • English

ПРОЕКТ ПРОВІВ ЧЕРГОВУ СОЦІАЛЬНУ ІНФОРМАЦІЙНУ АКЦІЮ

В рамках другого етапу «Всеукраїнської інформаційної кампанії з просування енергоефективного освітлення», нещодавно Проект провів чергову соціальну рекламно-інформаційну акцію на гірськолижному курорті Буковель в Івано-франківській області.

232h leaf2913hat34 aware37 awareВ ході проведення заходу представники Проекту та костюмовані промоутери проводили роз’яснювальну роботу щодо переваг  енергоефективного освітлення, відповідали на питання та  роздавали місцевим жителям і гостям курорту листівки, що містять інформацію про переваги енергоефективного освітлення, та сувенірну продукцію.

51224h25hat

Особливо жвавий інтерес населення викликали симпатичні подарунки – повітряні кульки, теплі шапки та шарфи з нанесеними на них символами енергоефективності  –  веселими лампочками! «Заміни лампочку – зміни світ!»

6hat8hat10hat16hat9hat20hat7hat37h4hat40h39h

Загалом захід пройшов дуже цікаво і весело. Люди активно задавали уточнюючі питання щодо застосування енергоефективних ламп у побуті і показали неабиякий ентузіазм та високий рівень зацікавленості в енергозбереженні.

One Response to “ПРОЕКТ ПРОВІВ ЧЕРГОВУ СОЦІАЛЬНУ ІНФОРМАЦІЙНУ АКЦІЮ”

  1. I am totally wowed and prepraed to take the next step now.

Leave a Reply